2011. november 17., csütörtök

Az élet folytatódik.

Nagyon sajnáltam hogy otthon kellett egyedül hagynom apát de az életnek mennie kell tovább és mivel éppen életem szerelmének az ikertestvérével sétálok le a konyhába hogy kaját csináljunk jó lenne ha végre fel is fognám hogy mi történik körülöttem. Ahogy lesétáltunk a nappaliba megláttam hogy Tom , Gustav és Georg nincs sehol.
-         Hova tűntek? – kérdeztem Billtől.
-         Hátul vannak az étkezőben.
-         Ezt honnan tudod?
-         Hallom ahogy Tom csapkodja az asztalt nevetés közben. – amikor ezt kijelentette bevett egy jobb kanyart és az étkezőben kötöttünk ki. Elképesztő. Tom, Gustav és Georg tényleg ott volt. Hogy lehet hogy Én nem halottam?
-         Sziasztok! Na, hogy tetszik a szobád Ria? – kérdezte tőlem Tom.
-         Nagyon szép. És fogalmam sincs még mindig hogy hogyan találtátok el a kedvenc színemet.
-         A zöld a kedvenc színed? – kérdezte Tom.
-         Igen.
-         És melyik színt utálod a legjobban? – kérdezte Gustav.
-         A semmilyen színt. – mosolyogtam rá, ezzel a semmit mondó válasszal.
-         Szóval a fehéret. – alapította meg Gustav.
-         Nem egészen, de ja.
-         EZ most a legkevésbé fontos. Ria éhes. Korog a hasa. – mondta Bill.
-         Éhes vagy? Mikor ettél ma? – kérdezte Tom.
-         Igen, most mondtam hogy éhes. És Ma még nem evett. – válaszolt Bill dühösen. Kivett egy csomó dolgot a hűtőből és a konyha pultra tette.
-         Jól van na. – állt fel Tom a székéről – segítek.
-         Köszi. Tegyél rá vajat is meg …- folytatta volna Bill de ránézett Tomra aki éppen a szemöldökét vonta föl – öö.. mind  egy.
-         Ők mindig ilyen furák? – kérdeztem miközben lassan leereszkedtem a székre.
-         Általában nem. De nagy részben igen. – jelentette ki Gustav.
-         Most igen vagy nem? – kérdeztem értetlenül.
Gustav ránézett Georgra és egyszerre válaszoltak.
-         Igen!
-         Itt a.. késői ebéded vagy mi. Jó étvágyat hozzá. – mosolygott rám Bill miközben elém rakta a szendvicsem.
-         Köszönöm szépen. Ti nem vagytok éhesek? Azt mondtad egy nap 10x eszel. Ma hányszor ettél? – kérdeztem Billtől.
-         Már megvolt a 10 ne aggódj. – válaszolt mosolyogva.
-         Bemegyünk a nappaliba tv-ni?- kérdezte Tom.
-         Én maradok itt. Megeszem. – válaszoltam.
-         Én meg maradok vele és bebúrok egy jokhurtot. – válaszolta Bill.
-         Ahogyan gondoljátok. – azzal Tom, Gustav és Georg felálltak és bementek a nappaliba.
-         Kérsz valamit inni? – kérdezte Bill.
-         Nem köszi , talán majd ha megettem.
-         Jó hát én iszok valamit. Lenne kedved valamit holnap csinálni?
-         Hát.. sok dolgot nem ,mert ki kéne pakolnom. De szívesen megnézném a fővárost.
-         Akkor ezt megbeszéltük. Holnap városnézés.
-         Jaj ne! Biztos van más dolgotok is azon kívül hogy engem kísérgettek.
-         De Én menni akarok veled és ha Én megyek jön Tom is. Tommal meg Gustav. Gustavval meg Georg.
-         Jó hát ha nektek is van kedvetek, mehetünk csak… akkor mikor pakolok ki?
-         Hát gyere fel segítek.
-         Valóban? Köszi. Az nagy segítség lenne.
-         Várj akkor behozom a csomagot.
-         Én meg berakom a tányért a mosogatógépbe. – válaszoltam.
Amikor behozta átmentünk a nappalin ahol a fiúk valami amerikai foci félét néztek a tv-ben
-         Tudod, Bill nem kell helyettem megcsinálnotok a dolgokat.
-         Mire gondolsz?
-         Hát a kajámat is megcsináltátok. Nem akarok terhet okozni. Meg csinálom Én egyedül is.
-         De Én nekem ez olyan érzés mintha lenne egy húgom. És én szeretem a húgom. – ölelt meg.
-         Köszi. Asszem. – kicsit vonakodva de vére Én is megöleltem. Remélem a szeretet szót nem úgy értette. De ez most nem számit. Amikor elengedett kinyitotta az ajtó melletti gardróbot és levett rá vállfát.
-         Van olyan egybe ruhád amit fel kéne akasztani?
-         Hát szerintem csak a  buli meg az estélyi ruhám de azokat nejlonnal kéne becsomagolni, mert az én szerencsémmel leöntöm.
-         Majd holnap veszünk a  séta után addig akasszuk fel. Add ide a gatyákat felrakom a  gardróbban a polcra.
-         Okés. Én addig a fiókos szekrénybe pakolok.
-         Ti meg mi a szöszt csináltok? – Lépett be Tom a szobába.
-         Hát Én segítek neki kipakolni. – válaszolta Bill.
-         Én meg pakolok. Nem nehéz kitalálni. – mosolyogtam Tomra miközben a fiókos szék tetejére pakolásztam ki a fésűket meg az ehez hasonló kis apróságokat.
-         Jó, de nekem mért nem szóltatok? Én is segíteni akartam.
-         Huu gyerekek, itt mindenki segíteni akar nekem? Ha éhes vagyok megetettek. Ha ki akarok pakolni kipakoltok helyettem. Ha nehéz a csomag hozzátok Ti. Istenem . Úgy bántok velem mint egy 5 évessel.
-         De Ria mi csak…- mentegetőzni próbált Bill.
-         Nem nincs de ennyi volt vége majd Én kipakolok – kivettem Bill kezéből a farmerjeimet és kitoltam az ajtón- egyedül. – és végül becsuktam az ajtót majd ráfordítottam a kulcsot.
Istenem , csak most jut eszembe hogy mi lett volna ha Bill belenyúl a  bőröndömbe és megtalálja azt amit még apámnak sem mertem elmondani. A titkom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése