2011. november 15., kedd

Vissza oda ahonnan jöttem.

Végre beültem Tommal a kocsiba. Tom rátaposott a gázra mert 30 percünk volt kiérni. Amikor megálltunk ugyan annál a piros lámpánál ahol akkor álltunk meg amikor először próbáltam felszállnia  gépemre. Amint bekanyarodtunk a parkolóba Tom egyből kiszúrt egy helyet. Kivettem a csomagomat és elindultunk a terminálba. Volt még 20 percem az indulásig szóval volt időm beszélni Tommal még pár mondatot.
-         Szóval ma kedd van. Holnap otthon pakolok össze és csütörtökön délután ide kell visszajönnöm?- kérdeztem Tomtól a már jól betanult csütörtöki útitervet.
-         Igen! Itt fogunk rád várnia a srácokkal délután 14:00 kor, amikor leszállsz a gépről. – válaszolta.
-         Király! Akkor ezt megbeszéltük. –válaszoltam.
-         Igen. Na most pedig menj ülj fel a gépedre nehogy lekésd ezt is.
-         Oké- egyeztem bele és öleltem meg Tomot. Tom visszaölelt. A hatalmas pulcsim ujjából kidugtam a három legnagyobb ujjamat és Tomnak integetem ahogyan eltávolodtam tőle.
Egy már megszokott folyosón mentem végig. Egy nőnek adtam át a repülőjegyeimet aki tovább engedett. Amint felraktam a csomagtartóba nem is olyan nehéz csomagomat leültem és az ablakon néztem ki. Pechemre semmit sem láttam mert már késő este volt és nagyon sötét. Azon töprengtem egy ideig hogyan fogom apunak elmondani hogy a 150 jelentkező közül engem vettek fel. Engem, akinek a legkevesebb esélye volt.
Amikor felszálláshoz készült a gép a hangosbemondóban arra utasítottak minket hogy kapcsoljuk be az öveinket.


Amikor leszálltam a gépről, a hatalmas fehérfolyosón keresztül jöttem át és az aulába kanyarodtam le. Hajnali 2 óra volt szóval az üvegajtókon csak a sötétséget láttam. Kimentem és fogtam egy taxit. A taxis kiszállt a kocsiból és a csomagomat meg a gitáromat szép  kell udvariasan berakta a csomagtartóba és ahogyan közöltem vele hogy hova vigyen bele is taposott a gázba.
Kifizettem és elindultam befelé a házba.
A lámpák nem égtek. Elindultam a nappali felé és felkapcsoltam a  villanyt . Benyitottam Apa szobájába és ahogy a fény bejutotta a sötét szobába megláttam ahogyan Apa ott fekszik és alszik az ágyon. Becsuktam az ajtót és kimentem a csomagomért, és bevittem a szobámba. Kivettem a pizsamámat a bőröndből és felvettem. Amint lefeküdtem az ágyba rögtön el tudtam aludni.
Csak azt tudnám hogyan fogom vele közölni a számára borzasztó hírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése