2011. november 14., hétfő

Majd reggel…

-         Most mit csináljunk?- kérdezte tőlem Tom miközben még egy száll cigire gyújtott rá.
-         Hát ha vissza tudnál hozni este 22:00-ra akkor az jó lenne.
-         Nem ! Úgy értem most hova menjünk??
-         Hát a hozzátok. Vagy sétálhatok a városban is.
-         Te teljesen hülye vagy. Sétálni? Te? Egyedül? Istenem mennyi baj lesz még veled.
-         Kösz. – hajtottam le a fejemet a szégyentől hogy csak a  gondot okozom nekik.
-         Jaj nem úgy értettem Ria. Szállj be a kocsiba és hívd fel apádat. Mondd meg hogy hajnali …- akadt meg.
-         2- re ér oda a gép.
-         Akkor hajlani 2 menjen ki a reptérre és várjon.
-         Fölösleges mert apa dolgozik . Nem rendelem ki oda főleg hogy nekem a holnapot vele kéne töltenem és nem a reptéren. Egyedül is hazatalálok onnan.
-         Jó hát ha ennyire önfejű vagy nem fogok veszekedni. Na szállj be mert megyünk hozzánk. – mosolyodtam el arra a szóra hogy „megyünk hozzánk” . Eltapostam azt a száll cigit amit eldobott és kinyitottam a  hátsó kocsiajtót hogy betehessem a csomagomat majd beszálltam a jobb oldalra.
-         Mondd csak melyikünk a legszínpatikusabb neked közölünk?- kérdezte tőlem miközben bekötötte az övét.
-         Hát ez a vélemény még nem alakult ki bennem mert nem nagyon ismerlek még titeket , alig vagyok itt 12 órája de máris a baj van velem . De majd szólok ha kialakult bennem a színpátia vélemény, jó?- kérdeztem tőle.
-         Remélem is. – válaszolta a kérdésemre.

Amikor kiszálltam a kocsiból a ház előtt mindenki a teraszon ült.
A két nagyszülő és a három fiú. Megvártam Tomot amíg azt megmutatja merre kell menni.
- Mire vársz? Menj!- mondta.
- Tudod, Tom amikor azt kértem vidd ki Riát a reptérre nem arra gondoltam hogy vidd ki hogy nézze meg aztán hozd vissza. Arra gondoltam rakd fel a gépre és épségben küld haza. - mondta Bill Tomnak dühösen.
- Huuu ha nem mondod hülyén halok meg. – dobta le a teraszon lévő kerti asztalra a kocsi kulcsot. – Lekéstük a gépet a hülye újságírók miatt.
- És akkor most mi lesz?- érdeklődött Bill.
- Visszaviszem 22:00 re a reptérre.
Amíg Bill és Tom tanácskoztam odamentem Gustav mellé és Odaadtam a szemüvegét.
-         Köszönöm szépen hogy kölcsön adtad a szemüvegedet, de a reptéren már nem volt rá szűkség. – mosolyogtam rá.
-         Igazán nincs mit. Máskor is. – elvette a szemüveget és felvette a fejére.
-         Szia szépségem ! – ált fel a székről Bill és Tom nagymamája – Te vagy az új banda tag akit a srácok kerestek?
-         Igen! Jó napot asszonyom. – nyújtottam a kezemet hogy kezet foghassak az idős asszonnyal.
-         Nagyion örülök szépségem. – jelentette ki mosolyogva a nagymama. – Hívj csak Helen-nek és kérlek tegezzük egymást.
-         Szíves örömest, Helen. – bizonyítottam be hogy menni fog a kérdés.
-         Ül csak le szépségem. – tessékelt az üres székre Tom mellé aki már az elején ledobta magát.
-         Köszönöm. – nyúltam a  szoknyám alá hogy ne gyűrődjön fel amikor leülök.
-         Én bemegyek egy kis teáért mert már készen kell lennie. – jelentette ki Helen.
Amikor a Helen bement a szúnyoghálós ajtó behajtódott mögötte.
Egy ideig csönd volt aztán Bill megtörte a csendet.
-         Mondd csak Ria- szólított meg Bill- neked milyen színű szemed van? Már a meghallgatás óra próbálok rájönni.
-         Zöld, de attól függ hogy süt-e a nap vagy sem. Ha süt akkor kékes zöld, ha pedig nem akkor simán csak zöld. – magyaráztam el a szemem fura színét.
-         Te nem csak viselkedésben vagy fura hanem megjelenésben is. – állapította meg Tom.
-         Tudom. Már sokan mondták hogy fura ahogy a szem színe változik.
-         Tudod amikor benyitottál az ajtón hogy megmutasd mit tudsz, már akkor felkeltetted magadra a figyelmet. – jelentette ki Bill.
-         Miért?- érdeklődtem.
-         Mert ahogyan bejöttél azzal az aranyos kisugárzásoddal, a szép kis virágos ruháddal és az eszméletlenül szép hosszú hajaddal…- magyarázta Bill.
-         Ja, annál csak a hangja volt angyalibb.- vágott bele Tom.
-         Szerintem ha tovább soroljátok szegénycsaj ennél is vörösebb lesz. – adta tudatomra burkoltan Georg hogy teljesen vörös vagyok.
-         Ria! Kérlek segíts!- hallottam a nevemet és a kérést a házból. Egyből felálltam és berohantam. Nem volt kedvem a srácok előtt égni a vörös fejemmel.
-         Köszönöm hogy bejöttél. – köszönte meg Helen.
-         Nincs mit, miben segíthetek? – érdeklődtem.
-         Voltaképpen semmiben sem, csak szeretnélek figyelmeztetni hogy kislány vagy és az én unokáim már mind felnőtt férfiak. – magyarázta nekem.
-         Tisztában vagyok vele. – jelentettem ki Helenek.
-         Szóval légy szíves ne illegesd itt magadat a szép kis ruhádban, amit csak úgy megjegyzek igen rövid.
-         Ne haragudj Helen de nem értem mit akarsz ezzel mondani. – értetlenkedtem.
-         Jó kicsi szívem akkor elmondom röviden. Ne próbálj flörtölni a unokáimmal vagy bármilyen kapcsolatot létesíteni, érthető voltam? – vont kérdőre Helen.
-         Igen. – nyeltem egyet és pislogtam kettőt hátha csak egy rossz álom és elaludtam út közben. De nem. Sajnos valóság volt. Tom és Bill nagymamája egyszerűen kioktatott mit ne csináljak az unokáival
-         Most pedig ezt vidd ki légy szíves az unokaimnak. –nyomott a kezembe egy tálcát amin 4 pohár volt, benne teával.
-         Oké. – amilyen lendülettel bejöttem olyan lendülettel próbáltam menekülni a  házból csak hogy Tom és Bill nagypapája a bejárati ajtó előtt megalított.
-         Szia, gyönyörűség. Te vagy az új gitárosuk igaz?- kérdezte tőlem a nagypapa.
-         Igen, uram, Én lennék az.
-         Remek, gratulálok. Olyan ijedtnek látszol, valami baj van?- kérdezte tőlem a nagypapa látván az előző pillanatban történtek miatt látszani való ijedség.
-         Nem csak… még új nekem ez az egész. – hazudtam.
-         A feleségem kioktatott a kapcsolatokról igaz? – találta el a történteket.
-         Tessék? Jaj nem dehogyis. – tagadtam.
-         Nem kell tagadnod. Minden egyes lánnyal ezt csinálja, ne is foglalkozz vele.
-         Ohh hát ha kitalálta, akkor igen sajnos ez történt.
-         Semmi baj, ne is foglalkozz vele és kérlek engem is tegezz. Szólíts csak Mike-nak.
-         Rendben, Mike.- mosolyogtam a színpatikus nagypapára.
-         Köszönöm.
-         Nincs mit Mike de nekem most ezeket a teákat ki kell vinnem  mielőtt kihűlnek.
-         Menj csak Ria.
-         Honnan tudja a nevemet? Hiszen maga nem kérdezte az Én nevemet. – döbbentem meg.
-         Ohh nem volt nehéz kitalálni a fiúk csak a te nevedet ismétlik. Ria így , Ria úgy, komolyan mondom már Én kezdem unni. Ezért is jöttem be. Nincs más témájuk.
Lehajtottam a  fejemet hogy Mike ne lássa hogy elvörösödtem.

-         Na de Én most már tényleg megyek. Majd még tessék kijönni beszélgetni. – kértem meg.
-         Természetesen, Szia Ria.
-         Viszlát.
-         Azt beszéltük meg hogy tegezel.
-         Oh, elnézést. Szia Mike!
-         Így már mindjárt jobban hangzik- mosolygott rám.
Amint kijutottam a könyököm segítségével a szúnyogháló ajtón letettem az asztalra tálcát amelyen a teák volt. A srácok egyből neki is estek elvenni a csészéket.
-         Te nem iszol? – kérdezte Gustav.
-         Én már megittam odabent- erőltettem egy mosolyt az arcomra amikor leesett hogy Helen mindenkinek csinált teát csak nekem nem.
-         És milyen ízű volt a tied?- kérdezte Tom gyanakvóan.
-         Az enyém? Gyümölcsös. – hazudtam. De biztos voltam a hazugságomban mert éreztem a tea illatát és arról meg tudtam állapítani milyen ízűt isznak a  fiúk.
-         És szereted a gyümölcsöset?- cukkolt Bill.
-         Igen, Bill szeretem. Különben nem ittam volna meg. – válaszoltam egy logikus válasszal.
-         Logikus. – jelentette ki Tom.
-         Ki akarja megnézni a Harcos című filmet odabent?? Kezd hideg lenni idekint. Pedig még csak nyolc óra van. – kérdezte Bill.
-         Hát nekem most nincs kedvem. Inkább nyomjunk egy menetet fociból a hátsóudvaron. – ajánlotta Tom.
-         Na abban Én is benne lennék. – erősítette meg Gustav.
-         Tök nyolc mert úgyis elverlek titeket. - jelentette ki Georg
-         Na hiszem ha látom. – cukkolta Bill.
-         Ria? Beszállsz? – kérdezte Tom.
-         Nem . Én… na jó mit veszitek?- válaszoltam egy kérdéssel a kérdésre.
-         Semmit. – erősítette meg Helen a hátam mögött. Észre sem vettem hogy kijött. A két kezét a vállamra tette Én pedig erőltettem egy mosolyt az arcomra.
-         Na akkor menjünk. – állt fel a helyéről Tom. Bill is követte. Gustav és Georg pedig követte Billt. Én csak ültem tovább a helyemen. Bevallom féltem felállni nehogy Helen talán visszanyomja a vállamat amikor megpróbálok felállni és Tom után menni.
-         Ria! Ha be akarsz szállni akkor gyere . – szólt rám Bill.
-         Ja! Persze. Bocs csak fáradt vagyok egy kicsit. – szerencsémre Helen elengedte a vállamat és így fel tudtam állni. De nem tudom mi lesz ezzel a Helennel. Kezdek tőle kicsit félni. Mintha maga lenne a Gonosz Mostoha a Hamúpipőkéből.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése